Η Barbie έχει προκαλέσει πανικό σε όλο τον κόσμο, αφού, εκτός από τα ταμεία των κινηματογράφων, από την προβολή της ταινίας, έχουν πλουτίσει και τα γραφεία τελετών.
Ειδικότερα, η νέα ταινία «Barbie» κυκλοφόρησε στις 20 Ιουλίου και η ανταπόκριση του κόσμου, κυρίως του γυναικείου πληθυσμού, ήταν τεράστια, ξεπερνώντας όλες τις προσδοκίες, σπάζοντας τα ρεκόρ εισιτηρίων για την πιο εμπορικά επιτυχημένη ταινία γυναίκας σκηνοθέτη και φέρνοντας περισσότερα από 356 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου και άλλα 50 εκατομμύρια δολάρια σε εισιτήρια τη Δευτέρα και Τρίτη.
Εξαιτίας της ταινίας, το έντονο ροζ έχει εισχωρήσει παντού, ακόμη και στα γραφεία τελετών, τα οποία προσφέρουν πλέον ροζ φέρετρα, με θέμα την Barbie, για τις θαυμάστριες που ελπίζουν να πάρουν την αγάπη τους για την κούκλα και στον άλλο κόσμο.
Τα εν λόγω φέρετρα προσφέρονται από γραφεία τελετών στο Μεξικό, το Ελ Σαλβαδόρ και σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική, για περίπου ένα χρόνο, αλλά η δημοτικότητά τους έχει αυξηθεί μετά την κυκλοφορία της ταινίας στους κινηματογράφο.
Το Olivares Funeral Home προωθεί το φέρετρό του «Barbie House» με το σύνθημα «Έτσι μπορείς να ξεκουραστείς σαν Barbie».
«Αυτό το φέρετρο, με το εντυπωσιακό έντονο ροζ χρώμα του, αντιπροσωπεύει τη σπίθα και την ενέργεια εκείνων των αξέχαστων στιγμών που έζησαν», αναφέρει ένα διαφημιστικό κλιπ για το φέρετρο.
Το γραφείο τελετών Alpha and Omega στο Ahuachapán του Ελ Σαλβαδόρ, προσφέρει ένα φέρετρο με θέμα την Barbie και προηγήθηκε της τάσης, αφού το λάνσαρε πριν από περίπου ένα χρόνο.