Ένα επεισόδιο που πήρε viral διαστάσεις σημειώθηκε κατά την διάρκεια πτήσης από την Κωνσταντινούπολη στο Νέο Δελχί. Πρωταγωνιστής ένας αγενής πελάτης με μια αεροσυνοδό, με τον πρώτο πιθανότατα να είναι δυσαρεστημένος με το φαγητό που του σέρβιραν.
Το βίντεο τράβηξε άλλος επιβάτης και σε αυτό φαίνεται η υπεύθυνη πληρώματος να λέει σε έντονο ύφος στον επιβάτη: «Μου κουνάτε το δάχτυλο και μου φωνάζετε. Το πλήρωμά μου κλαίει εξαιτίας σας».
Στη συνέχεια εξήγησε στον επιβάτη ότι υπάρχει ένα καρότσι με μετρημένα γεύματα και ότι μπορούν να του σερβίρουν μόνο αυτό που έχει πληρώσει – κρατώντας την κάρτα επιβίβασής του. Ο επιβάτης τότε τη ρώτησε γιατί φωνάζει και η αεροσυνοδός έχασε την ψυχραιμία της και του απάντησε «γιατί μου φωνάζετε εσείς!»
Σε εκείνο το σημείο μια άλλη αεροσυνοδός παρενέβη και προσπάθησε να απομακρύνει την έξαλλη συνάδελφό της. «Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι στο πλήρωμα. Εγώ σας άκουσα με σεβασμό και έτσι πρέπει να φέρεστε και εσείς» συνέχισε η αεροσυνοδός.
Ο επιβάτης ρώτησε πότε φέρθηκε με ασέβεια και ενώ η αεροσυνοδός προσπάθησε να του εξηγήσει, αυτός της είπε «σκάσε». Αυτό προκάλεσε την έκπληξη της αεροσυνοδού που απάντησε: «Σκάσε εσύ! Λυπάμαι, δεν μπορείτε να μου μιλάτε έτσι. Είμαι κι εγώ υπάλληλος εδώ».
Ο επιβάτης της είπε ότι είναι υπηρέτρια και η αεροσυνοδός του απάντησε εξοργισμένη: «Είμαι υπάλληλος. Δεν είμαι υπηρέτριά σου!». Το βίντεο έχει γίνει viral με τους περισσότερους χρήστες του διαδικτύου να παίρνουν ξεκάθαρη θέση υπέρ της αεροσυνοδού.
Τον αντιμετώπισε όπως του άρμοζε αλλά με απόλυτη ευγένεια και σεβασμό!