Για πολλά χρόνια η τηλεοπτική παρέα των Ράδιο Αρβύλα απολάμβανε τεράστιας θεαματικότητας. Είχαν παραγωγές βίντεο, δεν σπαταλούσαν τόσο χρόνο στο να κάνουν σκετσάκια και να ντυθούν οι συντελεστές, εστίαζαν στο χιούμορ και όχι στο σενάριο.
Οι εποχές φυσικά αλλάζουν και πλέον η καθημερινότητα, τηλεοπτική και μη, δεν προσφέρει και τόσο χιούμορ ώστε να το πάρουν οι «Αρβύλες» και να… το ξεχειλώσουν, όπως έκαναν σε πλείστες περιπτώσεις στο παρελθόν και παρέδωσαν στο κοινό τους διαμαντάκια.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων το ακόλουθο βίντεο που έχει ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο προβολές:
Παραμένει πάντως παράδοξο ότι, παρόλο που η σημερινή πραγματικότητα δεν έχει Ψωμιάδη, δεν έχει καν τον τότε Αυτιά, οι «Ράδιο Αρβύλα» παραμένουν στις επάλξεις μετά από 15 χρόνια και δη σε καθημερινό 4 ημέρες και με το «Βινύλιο». Έχοντας περάσει 8-9 σεζόν στις οποίες είχαν μειώσει τις εκπομπές την εβδομάδα σε 3, μετά σε 2 και μετά σε 1, έχοντας περάσει από 3 κανάλια συν το Youtube, έχοντας στις πλάτες τους και την περσινή υπόθεση Παναγιωτόπουλου, το πιο λογικό θα ήταν να πνέουν τα τηλεοπτικά λοίσθια.
Και όντας στην prime time, την πιο δύσκολη ζώνη της τηλεόρασης φέτος, με τόσες σειρές που σαρώνουν σε τηλεθέαση, κι όμως ο Κανάκης και η παρέα του θα είναι σταθερά πάνω από το 15%, με αρκετές φορές να πιάνουν και τα 20άρια σε γενικό ή δυναμικό.
Το κοινό τους παραμένει πιστό, παρόλο που σε επίπεδο έμπνευσης είναι αρκετά πιο χαμηλά σε σχέση με το παρελθόν. Ωστόσο η αγάπη του κοινού αποδεικνύεται έντονη προς την τηλεοπτική παρέα.