«Δουλεύω 30 λεπτά την ημέρα και βγάζω 35.000 τον μήνα»: Το «κόλπο» ενός 32χρονου είναι απλό και εύκολο

δουλεύω-30-λεπτά-την-ημέρα-και-βγάζω-35-000-τ-119128

Ενας 32χρονος, ο Τζέι Πι Μαντσίνι, κατάφερε να κάνει αυτό που ονειρευόμαστε όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας. Να βγάζει γύρω στα 35.000 ευρώ το μήνα δουλεύοντας μόνο μισή ώρα. Αυτό βέβαια το κατάφερε παίρνοντας ένα πολύ μεγάλο ρίσκο και αγοράζοντας ένα τεράστιο σκάφος. Τον τρόπο θα τον διαβάσετε αμέσως τώρα.

Αγόρασε ένα σκάφος 400.000 δολαρίων με δάνεια και βγάζει 35.000 ευρώ το μήνα

Πιο συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιανουάριο, αποφάσισε να νοικιάσει το σκάφος του αξίας 400.000 δολαρίων και μήκους 11 μέτρων που ήταν ελλιμενισμένο στο Key West της Φλόριντα, σε μια πλατφόρμα που ονομάζεται Boatsetter και έκλεισε 11 ταξίδια σε ένα μήνα. Τον επόμενο μήνα, ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε.

Βλέποντας την ευκαιρία που παρουσιάστηκε μπροστά του, ο νεαρός άρχισε να μισθώνει το σκάφος του και σε άλλες πλατφόρμες ενοικίασης όπως το GetMyBoat, ενώ στη συνέχεια, αγόρασε και ένα δεύτερο, μικρότερο σκάφος για ενοικίαση στο Hampton της Βιρτζίνια, όπου και ζει. Σήμερα, τα δύο σκάφη, αποφέρουν στον Μαντσίνι κατά μέσο όρο έσοδα 38.800 δολάρια τον μήνα (ή 35.588 ευρώ), σύμφωνα με έγγραφα που εξετάστηκαν από το CNBC Make It.

«Αυτό σημαίνει πρακτικά πως εργάζομαι μόνο 30 λεπτά εργασίας την ημέρα, που χρειάζεται για να ρυθμίσω τις κρατήσεις και τους καπετάνιους. Οι καπετάνιοι πληρώνονται από τους πελάτες και είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τον καθαρισμό των σκαφών μου» επισημαίνει ο επιχειρηματίας.

Από πωλητής αυτοκινήτων… πλοιοκτήτης ο άντρας που βγάζει 35.000 ευρώ το μήνα

Αφού έφυγε την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία σε ηλικία 25 ετών, ο Μαντσίνι άρχισε να πουλά αυτοκίνητα στη γενέτειρά του, Βιρτζίνια. Προσελήφθη από μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων το 2015 και μέσα σε 1,5 χρόνο με συνεχείς προαγωγές από πωλητής έγινε γενικός διευθυντής πωλήσεων, όπως δηλώνει.

Μετά από τέσσερα χρόνια προήχθη σε γενικό διευθυντή, όπου ανέπτυξε έντονα το ένστικτο για το πώς να κάνει ένα πελάτη να ζήσει μία μοναδική εμπειρία. «Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και ενδιαφέρομαι για τις εμπειρίες τους. Όταν ξεκίνησα τις πωλήσεις, είπα στον εαυτό μου ότι ήθελα να είμαι το εντελώς αντίθετο από όλα όσα μισούν οι άνθρωποι στους πωλητές και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων» σημειώνει.

Ταυτόχρονα, ήθελε να έχει έναν χλιδάτο τρόπο ζωής, με αρκετό ελεύθερο χρόνο για να τον αφιερώσει σε άλλες ασχολίες. Γνώριζε ανθρώπους που ναύλωναν σκάφη και αποφάσισε να κάνει το ψάξει. Μετά από 300 ώρες έρευνας για μοντέλα πλοίων κατέληξε στην Axopar. Το 2020, αγόρασε ένα σκάφος Axopar αξίας 170.000 δολαρίων, καταβάλλοντας προκαταβολή 1.700 δολαρίων από τις οικονομίες του. Δημιούργησε έναν ιστότοπο για να ναυλώσει το σκάφος και χρησιμοποιώντας το Google Ads προσέλκυε ενδιαφερόμενους και κατάφερε να πληρώσει τις μηνιαίες δόσεις του σκάφους του.

Πώς ξεκίνησε η αγορά σκαφών από τον άντρα που βγάζει 35.000 ευρώ το μήνα

Την επόμενη χρονιά, αποφάσισε να αναβαθμιστεί, αποκτώντας ένα καλύτερο και μεγαλύτερο μοντέλο. Πούλησε το πρώτο σκάφος και αγόρασε ένα νέο, αξίας 400.000 δολαρίων πάλι από την Axopar, παίρνοντας ένα δάνειο για να καλύψει το σύνολο του κόστους.

Τον Νοέμβριο του 2021, ο Μαντσίνι εγκατέλειψε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και 2 μήνες αργότερα, καταχώρησε το σκάφος του στο Boatsetter and GetMyBoat. Τον Μάιο, αγόρασε το δεύτερο σκάφος του, λαμβάνοντας ένα δάνειο 150.000 δολαρίων για να καλύψει το ήμισυ του κόστους του πλοίου. Μεταξύ των δύο δανείων, πλήρωνε 6.000 δολάρια τον μήνα για τις δόσεις και ελπίζει ότι η επανεπένδυση του μεγαλύτερου μέρους των κερδών του να υπερκαλύψει τα επιτόκια των δανείων που έλαβε.

Το ακριβότερο πλοίο του άντρα που βγάζει 35.000 ευρώ το μήνα

Το ακριβότερο πλοίο του, ελλιμενισμένο στο Key West, είναι υπεύθυνο για το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός του, όπως λέει ενώ χρεώνει μεταξύ 800 και 1.900 δολλαρίων για ταξίδια διάρκειας δύο έως οκτώ ωρών, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος των καυσίμων και του φιλοδωρήματος. Οι ενοικιαστές πρέπει επίσης να κάνουν κράτηση για έναν καπετάνιο, συνήθως από λίστες που παρέχονται από τον Μαντσίνι ή άλλες πλατφόρμες ενοικίασης.

Ταυτόχρονα, προσπαθεί να βρει λεφτά και για ένα τρίτο σκάφος και κάποιον που θα διαχειρίζεται τις κρατήσεις για εκείνον, με τον ίδιο να μετατρέπεται σε παθητικό εισοδηματία, καθώς δεν θα χρειαζόταν να δουλεύει καθόλου. Τελικός του στόχος είναι να σχηματίσει έναν «στόλο» τεσσάρων πλοίων. Τα δύο μελλοντικά του πλοία θέλει να τα ελλιμενίσει στο Hilton Head της Νότιας Καρολίνας και στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

«Δεν μου αρέσει να σπαταλάω τα λεφτά μου. Τα χρησιμοποιώ για να κάνω άλλες επενδύσεις. Αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησα όλο αυτό το project εξαρχής. Δεν μπορούσα να “σηκώσω” εγώ ο ίδιος το κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να με πληρώνουν» τονίζει χαρακτηριστικά.

Μια πολύ έξυπνη κίνηση που θα μπορούσε βέβαια να αποβεί μοιραία και να τον οδηγούσε σε οικονομική καταστροφή αν δεν είχε βρει αυτόν τον τρόπο να τα νοικιάζει τα σκάφη του. Μπράβο του που έλυσε τόσο νωρίς σε τόσο νεαρή ηλικία το οικονομικό του πρόβλημα.

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ