Αδιανόητο είναι αυτό που συνέβη σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί έναν υπάλληλο «καθυστερημένο», επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου, σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα. Την τραγική είδηση γνωστοποίησε το ίδιο το μαγαζί μέσω Insta Story.
Μερικές φορές, αναρωτιέται κανείς προς τα που οδεύει η κοινωνία. Μια κοινωνία, η οποία νοσεί από σοβαρές ασθένειες, χωρίς καμία πιθανότητα να γιατρευτεί. Είναι αρκετές φορές που η συμπεριφορά ορισμένων ατόμων σε κάνει να απορείς.
Γιατί τόσο μίσος; Γιατί αποφασίζει κάποιος να εξωτερικεύσει, το οποιοδήποτε θέμα που μπορεί να αντιμετωπίζει, σε κάποιον άγνωστο; Ένα τέτοιο γεγονός σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου, σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χαρακτηρισμούς.
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.