Το έργο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος “Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων” του τμήματος Α4 του ΕΠΑΛ Αλίμου…
Το έργο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος “Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων” του τμήματος Α4 του ΕΠΑΛ Αλίμου.
Χρησιμοποιήθηκε υλισμικό Arduino και συμμετείχαν οι μαθητές Παναγιώτης Πάλλης, Αντώνιος Στυλιανέσης, Σταμάτης Τζαννίνης και Μιχαήλ Φαρμάκης. Υπεύθυνη του έργου ήταν η καθηγήτρια Ελένη Παπαδοπούλου.
Το πρότζεκτ ήταν η αποφυγή σύγκρουσης δύο τρένων (είτε μεταξύ τους, είτε αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο να σταματάει αυτόματα ή να μειώνει ταχύτητα) καθώς και η ομαλή κίνηση δύο τρένων παράλληλα, σε περίπτωση που το ένα εισέλθει στις γραμμές του άλλου.
Η αρχική ιδέα ξεκίνησε από την τραγωδία στα Τέμπη που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα. Οι μαθητές, επηρεασμένοι από το δυστύχημα, επέλεξαν αυτό το θέμα προς λύση. Είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει και στην καθημερινότητα του Δήμου Αλίμου, όπου κυκλοφορεί το τραμ.
“Μέσα από το έργο, κι έπειτα από συζητήσεις των μαθητών τόσο με τους κατοίκους της περιοχής, όσο και με τους τοπικούς φορείς του Δήμου Αλίμου, ευελπιστούμε να προσφέρουμε ένα επιπλέον μέτρο ασφαλείας στο πρόβλημα αυτό” τονίζει η υπεύθυνη καθηγήτρια Ελένη Παπαδοπούλου.
“Οι γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές του Α4 κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, στο μάθημα “Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων”, αλλά και η αφοσίωση τους στο πρόβλημα που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, τους βοήθησε να ανταπεξέλθουν στο έργο αυτό. Αντιπροσωπεύει όλες τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει κατά τη συνέχεια της σχολικής τους πορείας αλλά και τις γνώσεις που ήθελαν να εμβαθύνουν. Επιπλέον απέκτησαν την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση στον τομέα αυτό.”
Πηγή: notia.gr