MEDIA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ

Δεν το πιστεύει ούτε ο ALPHA: Τι τηλεθέαση σημείωσε το νέο DEAL με τον Θαναηλάκη λίγο πριν κλείσει η 2η εβδομάδα

Έλενα Θάνου
Εκτ. Χρόνος Ανάγνωσης: 2λ. 10δ.

Ο ALPHA πήρε ένα ρίσκο με το φετινό “Deal“, αλλά φαίνεται ότι αυτό απέδωσε, ακόμη και με τα πρώτα στοιχεία από τις δύο πρώτες εβδομάδες. Η απόφαση του καναλιού να αναθέσει την παρουσίαση ενός από τα πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια του σε έναν αθλητικογράφο, τον Γιώργο Θαναηλάκη, ο οποίος είχε εμπειρία μόνο από αθλητικές εκπομπές και δελτία, αποδείχθηκε επιτυχημένη. Το “Deal” με τον Θαναηλάκη δείχνει να κερδίζει το κοινό και να καθιερώνεται στη νέα του μορφή.

Deal: Τι τηλεθέαση σημείωσε το τηλεπαιχνίδι

Τα πολύ καλά δοκιμαστικά που έκανε στον ALPHA του έδωσαν τη δουλειά και δύο εβδομάδες μετά μοιάζει δικαιωμένη η επιλογή των ανθρώπων του καναλιού και της παραγωγής. Ο Γιώργος Θαναηλάκης και το Deal κατάφεραν να περάσουν πρώτοι στην τηλεθέαση της Τετάρτης 2/10 φτάνοντας στο 19% στο δυναμικό κοινό. Πέρασαν μάλιστα τον «βασιλιά» της απογευματινής ζώνης Πέτρο Πολυχρονίδη και τον «Τροχό» του που ήταν δεύτερος, πολύ κοντά, με 18,6%.

Βέβαια τα δύο τηλεπαιχνίδια δεν τρέχουν παράλληλα, ακριβώς τις ίδιες ώρες. Το τελευταίο ημίωρο του Deal συμπίπτει χρονικά με το πρώτο ημίωρο του Τροχού της Τύχης. Παρόλα αυτά η επιτυχία του πρωτάρη Γιώργου Θαναηλάκη θεωρείται δεδομένη, τουλάχιστον στο δυναμικό κοινό.

Στο γενικό σύνολο ο Τροχός της Τύχης είναι ακόμα αρκετά μπροστά αφού το 20.6% που έφτασε την Τετάρτη ήταν 5 μονάδες μπροστά από το 15,6% του Deal.



Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

Δέσποινα Βανδή – Βασίλης Μπισμπίκης: Κοινή έξοδος για το ζευγάρι – Πήγαν για σούσι

Δίπλωμα οδήγησης: Ανακοινώθηκε μια τεράστια αλλαγή που αφορά όλους τους οδηγούς

Ματθαίος Γιαννούλης για Ματούλα Ζαμάνη: «Είδα το βίντεο και είπα ότι θα κάνω εμετό, αηδία ένιωσα»

TAGS:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ