Είναι γεγονός ότι αρκετοί οίκοι μόδας έχουν εμπνευστεί από τον πολιτισμό και την ιστορία της Ελλάδας. Ανάμεσά τους και ο οίκος Versace. Το ιταλικό fashion brand λάνσαρε πρόσφατα τη νέα καμπάνια του για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, η οποία έχει «αέρα» από Ελλάδα. Μέσα από τις εικόνες της νέας καμπάνιας, η Donatella Versace συστήνει τη νέα it bag του οίκου, η οποία φέρει την ονομασία «Greca Goddess».
Greca Goddess: Πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας, η ηθοποιός Lily James
Στη νέα καμπάνια πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Lily James, η οποία ποζάρει στον φωτογραφικό φακό μαζί με την «Greca Goddess» τσάντα του οίκου.
Όπως βλέπουμε πρόκειται για μία τσάντα με καθαρές γραμμές και minimal σχεδιασμό, η οποία κυκλοφορεί σε διάφορες αποχρώσεις όπως το sky blue, το μαύρο, το σκούρο κόκκινο και είναι διακοσμημένη με χρυσές γεωμετρικές λεπτομέρειες που θυμίζουν τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό.
Σύμφωνα με τη Donatella Versace, η νέα τσάντα του διάσημου οίκου συνδυάζει την αντίθεση ανάμεσα στον διαχρονικό, minimal σχεδιασμό της με τις χρυσές bold λεπτομέρειες, δημιουργώντας έτσι ένα αξεσουάρ που είναι συνώνυμο της δύναμης και της αυτοπεποίθησης. Η Greca Goddess τσάντα μάλιστα κυκλοφορεί σε δύο μεγέθη, ώστε η κάθε γυναίκα να επιλέξει εκείνη που ταιριάζει περισσότερο στο στιλ της.
Donatella Versace: «Η Greca Goddess αποτυπώνει τη σύγκρουση ανάμεσα στον πολιτισμό και τα συναισθήματα»
Όπως δηλώνει η ίδια, στόχος της είναι να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες ώστε να νιώσουν δυναμικές και γεμάτες αυτοπεποίθηση.
Τέλος, η σχεδιάστρια δήλωσε ότι ,«οι Ελληνίδες θεότητες ήταν πάντα μέρος του Versace DNA».