ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ

Βενζίνη: Οι λόγοι που δεν πρέπει να γεμίζεις το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου

Christos Chatzis
Εκτ. Χρόνος Ανάγνωσης: 3λ. 35δ.

Έχοντας ως δεδομένο ότι η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης έχει ξεφύγει, υπερβαίνοντας τα 2 ευρώ, η παραμικρή λανθασμένη κίνηση την ώρα του ανεφοδιασμού ενός αμαξιού ή μίας μηχανής έχει μεγάλο κόστος, πολύ πιο υψηλό απ’ ότι φανταζόμαστε.

Με δεδομένο, ωστόσο, ότι η επίσκεψη στην αντλία -όσο οικονομικά και… ψυχικά επώδυνη κι αν είναι- είναι αναπόφευκτη, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε μια πολύ διαφορετική στρατηγική, αποφεύγοντας τις όποιες απώλειες.

Μολονότι ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου τις περισσότερες φορές εκτελείται από εξειδικευμένο προσωπικό, δεν σπανίζουν οι περιπτώσεις που παρουσιάζεται το φαινόμενο της υπερχείλισης καυσίμου. Ένα ρεζερβουάρ που έχει υπερχειλίσει αυξάνει την πιθανότητα ανάφλεξης, ενώ ενέχει και ο κίνδυνος να προκληθεί αλλοίωση ακόμα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Η ρίψη άφθονου νερού στο σημείο στο οποίο έχει εντοπιστεί η υπερχείλιση μπορεί να αποτρέψει τα χειρότερα, ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφύγουμε την όποια υπερβολή ως προς την ποσότητα του καυσίμου που χορηγούμε στο ΙΧ μας.

Βενζίνη: Αύξηση κατανάλωσης καυσίμου

Δεν είναι μυστικό ότι όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αυτοκίνητου μας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η κατανάλωση καυσίμου. Αυτό, ωστόσο, που πολλοί αγνοούν είναι ότι το βάρος του ΙΧ μας αυξάνεται όχι μόνο λόγω της τοποθέτησης εντός της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ αχρείαστων αντικειμένων, αλλά και λόγω του… τιγκαρίσματος του ρεζερβουάρ με καύσιμο.

Σίγουρα, αν χορηγήσουμε 45 λίτρα στο ρεζερβουάρ μας, δεν θα επιφέρει τεράστια αλλαγή στο βάρος του ΙΧ μας συγκριτικά με τη χορήγηση –επί παραδείγματι– 20 λίτρων, και η αύξηση στην κατανάλωση δύσκολα θα γίνει αισθητή.

Σε περίπτωση, όμως, που το φουλάρισμα αποτελεί κανόνα, σε βάθος χρόνου η οικονομική επιβάρυνση δεν θα είναι καθόλου αμελητέα.

Βενζίνη: Ημερομηνία λήξης

Ως γνωστόν, τόσο η βενζίνη όσο και το diesel αποτελούν προϊόντα του πετρελαίου το οποίο μπορεί να αντέξει για εκατομμύρια χρόνια. Όταν, ωστόσο, διυλίζεται σε καύσιμο, χορηγούνται διάφορα πρόσθετα που παρότι βελτιώνουν τη λειτουργία του μοτέρ του ΙΧ μας, το καθιστούν ευάλωτο στη ζέστη, το οξυγόνο και την υγρασία.

Εφόσον, λοιπόν, τιγκάρουμε το ΙΧ μας με καύσιμο και αφήσουμε το τελευταίο αναξιοποίητο στο ρεζερβουάρ επί μήνες, το καύσιμο θα χάσει κάποιες από τις ιδιότητές του, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του κινητήρα.

Επιπλέον, μεταξύ των κινδύνων που ελλοχεύουν είναι η δυσκολία εκκίνησης του κινητήρα, τα πειράκια, και η ανάπτυξη μικροοργανισμών οι οποίοι μπορεί να φράξουν τα σωληνάκια, τα μπεκ ψεκασμού, την τρόμπα καυσίμου και το φίλτρο.

Περισσότερες ειδήσεις σήμερα

Τζέλα Παυλάκου: Πώς είναι σήμερα η πάλαι ποτέ παρουσιάστρια ειδήσεων στην τηλεόραση

Αυτό το Σαββατοκύριακο αλλάζει η μοίρα τους: Τα 2 ζώδια που θα τα δουν όλα αλλιώς ξαφνικά

Δείχνει 10 χρόνια νεότερη: Η Γιούλικα Σκαφιδά τόλμησε τη μεγάλη αλλαγή και αποθεώθηκε

TAGS:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ