Αυτή είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και να θυμηθούμε τα παγωτά που αγαπήσαμε!
Εν έτει 2024 πολλά είναι αυτά που έχουν αλλάξει. Το ίντερνετ έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας, επηρεάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες, η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει στο «τραπέζι» νέες προοπτικές, τη στιγμή που πολλά από τα προϊόντα που αγοράζαμε μανιωδώς τις περασμένες δεκαετίες έχουν εξαφανιστεί εντελώς από την αγορά. Αντίστοιχη είναι η εικόνα σήμερα ακόμη και στα ψυγεία με τα παγωτά. Οι νέες διατροφικές τάσεις, που σε μεγάλο βαθμό συνδέονται με την άσκηση και την ισορροπημένη διατροφή, οδήγησαν τη βιομηχανία τροφίμων στη μείωση της ζάχαρης και στο λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων παγωτού, που δε θυμίζουν σε τίποτα τα παγωτά που γέμιζαν τα ψυγεία στα ‘90s.
Όσοι όμως έχετε γεννηθεί πριν το 1990, σίγουρα θα θυμάστε τα παγωτά που συνόδευσαν με τον καλύτερο τρόπο τα καλοκαίρια της παιδικής σας ηλικίας. Ας δούμε, στη συνέχεια, κάποια από αυτά:
Ένα κλασικό παγωτό, που άφησε εποχή, είναι το Chicago. Βασιζόταν στην κλασική συνταγή «βανίλια-σοκολάτα», με αποτέλεσμα να ικανοποιεί μικρούς και μεγάλους με σχετική ευκολία.
Μια επιλογή που ξετρέλαινε το παιδικό καταναλωτικό κοινό, αφού δεν ήταν απλά παγωτό, αλλά ένα δώρο «έκπληξη» για αγόρια και κορίτσια. Θεσπέσιο παγωτό και ένα παιχνιδάκι που ευχόσουν να μην είναι ίδιο με αυτό που σε έτυχε την προηγούμενη φορά.
Αυτό το παγωτό δεν ήταν για κάθε μέρα. Ήταν η «χλιδάτη» επιλογή που έκανε η μητέρα ή η θεία σου, για να έχει κάτι να κερνάει τις γειτόνισσες. Ένα παγωτό που ξεχώριζε από τα άλλα, κυρίως λόγω της περίτεχνης εμφάνισής του και των φύλλων σοκολάτας που έσπαγαν σε κάθε μπουκιά.
Αυτό το ξυλάκι της Algida ήταν εκεί για να σε βγάλει από τη δύσκολη κατάσταση, όταν χρειαζόσουν οπωσδήποτε παγωτό, όμως δεν είχες πολλά λεφτά. Κυκλοφορούσε σε 3 γεύσεις, για όλα τα γούστα.
Μπορεί η λέξη πατούσα να μη συνδυάζεται εύκολα με τη λέξη παγωτό. Όμως στα ‘90s αυτός ο συνδυασμός έδωσε ένα από τα δημοφιλέστερα παγωτά για το παιδικό κοινό. Ήταν ένα ευφάνταστο ξυλάκι με γεύση φράουλα και επικάλυψη σοκολάτας στα… δάχτυλα. Φτηνό και πεντανόστιμο.
Για τους φίλους της γρανίτας που ήθελαν ένα διασκεδαστικό παγωτό, δεν υπήρχε καλύτερη επιλογή από το Turbo. Αυτό το παγωτό σε χάρτινη συσκευασία έγινε γνωστό με το μότο «Πάνω κάτω, πάνω κάτω, κούνα, γλέντα το και φάτο».
Μέσες άκρες, το Number One της ΕΒΓΑ αποτελούσε το αντίπαλο δέος του Magnum της Δέλτα (Ναι, δεν είχε τότε εξαγοράσει τα παγωτά η Nestle). Ήταν ένας “τίμιος” πύραυλος με βανίλια, σοκολάτα και ξηρούς καρπούς.
Εδώ έχουμε ένα «σκληροπυρηνικό» πύραυλο μεγάλων διαστάσεων, αυστηρά για λάτρεις της σοκολάτας. Παγωτό σοκολάτα, με ένα εξαιρετικά γευστικό χωνάκι και σιρόπι σοκολάτας.
Περισσότερες ειδήσεις σήμερα
Ο καλύτερος Έλληνας εργοδότης με διαφορά: Στην κορυφή για 4η συνεχή χρονιά η Παπαστράτος