Ο Παντελής Παλιεράκης, ο οποίος υπήρξε υπεύθυνος τεχνικός στα στούντιο της Φίνος Φιλμ, αποκάλυψε ένα άγνωστο περιστατικό με πρωταγωνίστρια τη Ζωή Λάσκαρη.
O συγκεκριμένος τεχνικός προχώρησε σε συνέντευξη, την οποία παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό της εποχής του. Το περιοδικό έφερε την ονομασία «Πρόσωπα», ενώ η συνέντευξη του παραχωρήθηκε το 1989. Πάντως, προσφάτως η προαναφερθείσα συνέντευξη προβλήθηκε και από το σύγχρονο γνωστό περιοδικό, «Down Town».
«Δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι τι περάσαμε με τη Ζωή. Ο Φίνος της νοίκιασε ένα διαμέρισμα και μετά της το επίπλωσε. Σε εκείνο το διαμέρισμα στεκόμουν κάθε πρωί και την περίμενα να κατέβει να την πάω στο γύρισμα, αλλά εκείνη δεν εμφανιζόταν ποτέ. Κοιμόταν, γιατί η Ζωίτσα όλο το βράδυ γλένταγε και χόρευε. Και που να καταλάβει ότι ένα ολόκληρο συνεργείο καθόταν και την περίμενε. Ακόμα μια αποκάλυψη για την ζωή της, μετά από αυτή εδώ για το σκηνικό λίγο πριν πεθάνει, που μας άφησε άφωνους.
Μια μέρα έσπασα την πόρτα του διαμερίσματος για να μπω μέσα γιατί δεν άνοιγε και άρχισα να την ψάχνω. Βλέπω τη Ζωή ξαπλωμένη σε μια πολυθρόνα. “Τι με ξυπνάς τέτοια ώρα;” μου λέει. Την πήρα κοιμισμένη, την έβαλα στο sport μου αμάξι, την τύλιξα με μια κουβέρτα και την πήγα στο γύρισμα που γινόταν στην Πάρνηθα.
Ο Φίνος κάποια στιγμή δεν άντεξε. Τη χαστούκισε φωνάζοντας έξαλλος: “Δεν υποφέρεσαι!”. Η Ζωή έβαλε τα κλάματα κι έπεσε στην αγκαλιά της γυναίκας του, Τζέλλας και ύστερα από λίγο ήρθε ο Φίνος και της ζήτησε συγγνώμη. Άπειρα τέτοια περιστατικά είχαν συμβεί με τη Ζωή. Αλλά πάντα ο Φίνος και η Τζέλλα τη συγχωρούσαν. Την είχαν σαν παιδί τους και μάλιστα κάποια στιγμή ήθελαν να την υιοθετήσουν».
Η Ζωή Λάσκαρη υπήρξε ένα από τα πιο λαμπρά αστέρια της «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου ενώ τα επόμενα χρόνια διέγραψε μια σημαντική πορεία στο θέατρο.Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 θεωρείται –μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη– μια από τις εμπορικότερες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου. Είναι πολλά όμως αυτά που δεν γνωρίζουμε για την αγαπημένη ηθοποιό, δείτε εδώ τον άγνωστο “γιο” της.
Η Ζωή Κουρούκλη, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Δεκεμβρίου και μεγάλωσε υπό την σκέπη των παππούδων της. Ήταν η μοναχοκόρη του βασιλόφρονα στρατιωτικού Δημητρίου Κουρούκλη, ο οποίος σκοτώθηκε από άνδρες του ΕΛΑΣ το 1943, κατά την διάρκεια της Κατοχής, ενώ και η μητέρα της υπήρξε θύμα των κομμουνιστών, κατά την διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου.
Φοίτησε στο εκπαιδευτήριο θηλέων Βαλαγιάννη και στην ελληνογαλλική σχολή καλογραιών Καλαμαρί στην Θεσσαλονίκη, καθώς και στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη στην Αθήνα.
Τι συνέβη όμως και η διάσημη ηθοποιός άλλαξε το όνομα της; Για να μην γίνεται σύγχυση με την εξαδέλφη της Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια, ο Φίνος την «βάφτισε» Λάσκαρη εμπνευσμένος από το όνομα ενός Ιταλού.
Όταν κέρδισε τον τίτλο της Σταρ Ελλάς στον διαγωνισμό των καλλιστείων η ζωή της άλλαξε σημαντικά. Με πλαστά χαρτιά (είχε αλλάξει την ημερομηνία γέννησης της για να φαίνεται πως είναι 18 χρονών, ενώ ήταν 15) έφυγε για την Αμερική, όπου έζησε δύο χρόνια. Έπειτα ήρθε το σινεμά με την αρχή να γίνεται μέσα από την ιστορική πια ταινία “Ο Κατήφορος”. Ο Φιλοποίμην Φίνος είχε προτείνει τότε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη να παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά εκείνη αρνήθηκε φοβούμενη ότι δεν ταιριάζει καθόλου με την εικόνα της. Επέλεξε “Το Δόλωμα”, μία ταινία με δραματικές αναφορές αλλά πολύ πιο ανάλαφρη από το διάσημο δράμα του Γιάννη Δαλιανίδη.
Αυτή ήταν και η αρχή μίας μοναδικής σχέσης ανάμεσα στη Ζωή Λάσκαρη και τον ισχυρό άντρα του ελληνικού κινηματογράφου. Ο Φίνος λάτρεψε τον συνετό της χαρακτήρα, την ευγένεια της, την εργατικότητα της, το γεγονός ότι δούλευε σκληρά δίχως να έχει απαιτήσεις.
“Με τον Φίνο είχαμε μία τελείως διαφορετική σχέση. Με αγαπούσε και τον αγαπούσα βαθιά. Ήθελε να με υιοθετήσει αλλά εγώ το αρνήθηκα. Ήθελα να είμαι μόνη μου, να είμαι ανεξάρτητη. Είχε πει τότε ότι αφού δεν έχω γονείς, δεν θα υιοθετηθώ από κανέναν”, θα αποκαλύψει αργότερα η ηθοποιός επιβεβαιώνοντας τις φήμες για την ξεχωριστή αδυναμία που είχε στο πρόσωπο της ο Φιλοποίμην Φίνος και η σύζυγός του, Τζέλα.
“Δεν έλεγα ποτέ τη γνώμη μου στα γυρίσματα, γιατί είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον παραγωγό. Ήταν τελειομανής. Θυμάμαι τον χαμό, τις ατέλειωτες ουρές στην πρεμιέρα του ‘Κατήφορου’. Τα σινεμά γέμιζαν από τις 10 το πρωί. Αφού αναρωτιόμασταν πως ο κόσμος μπορούσε να στηθεί τόσες ώρες σε μια ουρά πρωί – πρωί για να παρακολουθήσει την ταινία”, είχε πει η Ζωή Λάσκαρη για την ταινία που την καθιέρωσε.
Τώρα μία παλιά, ανέκδοτη φωτογραφία έρχεται στο φως για να μας θυμήσει την μεγάλη αγάπη που είχε ο Φίνος στη “Ζωίτσα” όπως την αποκαλούσαν όλοι.
Την ημέρα του γάμου της με τον Πέτρο Κουτουμάνο, το 1967, ο παραγωγός χορεύει όλο χαμόγελα με τη νύφη έναν χορό, κρατώντας την σφιχτά στην αγκαλιά του όπως ακριβώς θα την κρατούσε ο ίδιος ο πατέρας της.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
«Θα επανορθώσω»: Ο Χάρης Βαρθακούρης ξανά μαζί με την Αντελίνα Βαρθακούρη
Εγκλήματα: 7 σπουδαίοι ηθοποιοί της υπέροχης σειράς που έχουν φύγει από τη ζωή