Την οδό Στησιχόρου είχε διαλέξει η Αλίκη Βουγιουκλάκη για τη μόνιμη κατοικία της και δεν είναι λίγοι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί δεν έχει μετονομαστεί ακόμη η συγκεκριμένη οδός σε «Αλίκη Βουγιουκλάκη». Το ρετιρέ οροφοδιαμέρισμα ήταν εξαιρετικά εντυπιωσιακό για την εποχή του αλλά και σήμερα δεν θα περνούσε καθόλου απαρατήρητο…
Το κομμάτι γης ανάμεσα στην Ηρώδου Αττικού και τη Ρηγίλλης δεν είχε επιλεχθεί τυχαία από τη μεγαλύτερη ντίβα της ελληνικής showbiz. Μα είναι φυσικό, αφού η ίδια δεν έκανε τίποτα τυχαία. Ο συνειρμός ήταν σαφής. Η μικρή του απόσταση από τα ανάκτορα το καθιστούσε ως το πιο αριστοκρατικό της Αθήνας και παράλληλα την ιδανική τοποθεσία διαμονής για τη «βασίλισσα» του θεάτρου και του κινηματογράφου.
«Ποιος από αυτούς τους τοίχους είναι της Φίνος Φιλμς;», την είχε ρωτήσει ο Φιλοποίμενας Φίνος, όταν το 1962 η εθνική σταρ έβαζε απλώς το όνομα «Αλίκη» στο κουδούνι του νεοαποκτηθέντος πολυτελούς σπιτιού στην οδό Στησιχόρου.
Εκτός απ’ το να της υπενθυμίσει ότι είχε κάνει τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της στην εταιρία του, ο Φίνος ήθελε να της τονίσει ότι είχε το υψηλότερο κασέ. «Κανείς», του απάντησε ορθά-κοφτά η Αλίκη, που μόλις είχε ολοκληρώσει την πρώτη πανελλαδική περιοδεία της με ρεκόρ εισπράξεων ανά τη χώρα.
Το πολυτελές σπίτι είχε αγοραστεί από την ηθοποιό πολύ νωρίς, στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Υπήρχαν βέβαια και κάποιοι ψίθυροι που ήθελαν το σπίτι της Αλίκης, το διαμέρισμά της ως ένα από τα ανταλλάγματα που είχε δώσει στην ηθοποιό η Φρειδερίκη, προκειμένου να εγκαταλείψει το φλερτ που είχε με το διάδοχο Κωνσταντίνο. Ήδη από τότε η εμμονή του κοινού γεννούσε φήμες που μέχρι και σήμερα έχουν παραμείνει απλώς φήμες…
Για τρία χρόνια μετά την αγορά του ακινήτου, η Αλίκη εξακολουθούσε να μένει με τη μητέρα της. Στην οδό Στησιχόρου μετακόμισε το 1965, μετά το γάμο της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.
Αν και ο του Παπαμιχαήλ δεν του άρεσε η ιδέα να μένει στο σπίτι της γυναίκας τους μιας και ήταν παλιάς κοπής και όπως έλεγε συχνά ”Πειραιώτης” εν τέλει ενέδωσε. Εκεί το ζευγάρι στέγασε τον έρωτά του, αλλά και τους πολλούς καυγάδες του, οι οποίοι είχαν ως αποτέλεσμα το διαζύγιο.
Όπως και να έχει, το σπίτι της Αλίκης επιπλώθηκε σε μοντέρνο για την εποχή στιλ, όλο σουηδικό ξύλο, δερμάτινους καναπέδες και νεωτερισμούς. Centerpiece το μπαρ, που την εποχή εκείνη ήταν απαραίτητη προσθήκη στα αθηναϊκά νοικοκυριά, ενώ το κρεβάτι με τη γαλάζια ταπετσαρία ήταν μάλλον πιο κλασικό από την υπόλοιπη επίπλωση και παρέπεμπε στην επίσης γαλάζια κρεβατοκάμαρα της βασίλισσας Ελισσάβετ…
Χρυσοποίκιλτοι καθρέφτες, βαρύτιμα ασημένια κηροπήγια, λευκές μοκέτες, πίνακες του Βασιλείου, γυάλινα τραπέζια και μια σειρά από επίχρυσους Βούδες, που είχαν επικριθεί με αρκετή κακοπροαίρετη διάθεση ως κακόγουστοι από πολλούς επισκέπτες του σπιτιού τότε…
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το σπίτι της Αλίκης ξανανακαινίζεται , η παλιά διακόσμηση έδειχνε πλέον «κουρασμένη» στα μάτια της Αλίκης. Για όσο διάστημα διήρκεσαν οι εργασίες, η Αλίκη διέμενε στο Meridien, όπου είχε και την ατυχία να πέσει θύμα ληστείας. Όταν ολοκληρώθηκε, η νέα εικόνα του διαμερίσματος παρέπεμπε στο αγγλικό στιλ, με κόκκινα δωμάτια και χαρακτηριστική βαρύτιμη επίπλωση.
Πριν ολοκληρωθούν οι εργασίες όμως υπήρξε μια δυσάρεστη έκπληξη, όταν, εξαιτίας κακής κατασκευής, το νέο τζάκι που είχε τοποθετηθεί έβαλε φωτιά στο διαμέρισμα, προκαλώντας μεγάλες υλικές ζημιές αλλά και στεναχώρια στην ηθοποιό, που είχε αποδώσει, με επεισοδιακή εμφάνισή της στην τηλεόραση, όλες τις ευθύνες για τη φωτιά στη διακοσμήτρια…
Μετά την αποκατάσταση των καταστροφών, το νέο σπίτι της Αλίκης ήταν έτοιμο να την υποδεχτεί. Η ίδια ήταν ενθουσιασμένη με το τελικό αποτέλεσμα. Την άνοιξη του 1996 είχε προσκαλέσει τον Κλεισθένη να την απαθανατίσει χαρούμενη στο νέο της σαλόνι και στη βεράντα, όπου είχε βγάλει μερικές από τις πιο διάσημες φωτογραφίες της.
Τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς και συγκεκριμένα στις 23 Ιουλίου, η εθνική μας σταρ έφυγε για πάντα από τη ζωή χωρίς να προλάβει να χαρεί τη ζωή της, το παιδί της και το σπίτι της.