GOSSIP ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ

Διάσημη influencer πιάστηκε από την ΑΑΔΕ: Δεν έκοψε αποδείξεις για 350.000 ευρώ

Γεωργία Κεφάλα
Εκτ. Χρόνος Ανάγνωσης: 2λ. 7δ.

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ μπαίνουν ολοένα και περισσότεροι influencers το τελευταίο διάστημα.

Οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ παρακολουθούν την δραστηριότητά των influencers στα social media, οι οποίοι πλέον θα είναι μόνιμα στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομίας.

Μια χαρακτηριστική περίπτωση πολύ γνωστής influencer που πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.

Όσο αφορά τώρα τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, όπως αναφέρει ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1..

ΑΑΔΕ: Οι τιμές των δημοσιεύσεων για τους influencers

Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια. Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι. Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
Να πληρώνει ΦΠΑ
Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData
Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταφράφονται.



Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

Κακοκαιρία «ΑΤΕΝΑ»: Λεωφορείο πλημμύρισε μετά την ισχυρή βροχόπτωση

Δεν το περίμενε κανείς: Ο διάσημος ηθοποιός που επιστρέφει στην τηλεόραση μετά από χρόνια

Σε πελάγη ευτυχίας η Πέννυ Μπαλτατζή: Ανακοίνωσε τα ευχάριστα νέα

TAGS:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ