Ένα ζευγάρι τουριστών στο Πήλιο, έγραψαν κακή κριτική για το ξενοδοχείο που επισκέφθηκαν, με αποτέλεσμα να τους ζητούν αποζημίωση 14.000 ευρώ.
Ειδικότερα, ζευγάρι από μεγάλη πόλη της Ελλάδας, μαζί με την παρέα τους, αποφάσισαν να περάσουν ένα τετραήμερο στο Πήλιο και στην προσπάθειά τους να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, βρέθηκαν σε μια δύσκολη κατάσταση.
Λόγω μιας αρνητικής κριτικής που έγραψαν για την εξυπηρέτηση και την αποτυχημένη συνεννόηση με το κατάλυμα, τους έκαναν μήνυση και ζήτησαν αποζημίωση της τάξεως των 14.000 ευρώ.
Όλα ξεκίνησαν όταν το ζευγάρι με δύο φίλους τους, αποφάσισαν να επισκεφθούν το Πήλιο, τον περασμένο Φεβρουάριο. Κατά την αναζήτηση καταλυμάτων, στους φίλους τους άρεσε ένα συγκεκριμένο κατάλυμα και έτσι, η σύζυγος του ζευγαριού ανέλαβε να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο, ώστε να πληροφορηθεί για τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία, η κυρία εξέφρασε την επιθυμία της για δύο δίκλινα δωμάτια, με τη μία κράτηση να γίνεται μέσω ενός τουριστικού προγράμματος.
Όπως ανέφερε ο σύζυγος στο magnesianews.gr, τους ενημέρωσαν ότι υπήρχαν διαθέσιμες ημερομηνίες που επιθυμούσαν και ότι το κόστος θα ήταν 130 ευρώ για κάθε δωμάτιο με μία έξτρα παροχή ή 120 ευρώ χωρίς αυτή.
Για να γίνει η κράτηση, οι πελάτες ήταν υποχρεωμένοι να αποστείλουν ένα email για επιβεβαίωση και για να λάβουν πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή και έτσι, την ίδια μέρα, το ζευγάρι που ενδιαφερόταν, έστειλε το απαιτούμενο email, όμως δεν έλαβε καμία απάντηση.
Τρεις ημέρες αργότερα, η κυρία επικοινώνησε ξανά με το ξενοδοχείο και ένας υπάλληλος της ενημέρωσε ότι το κόστος για το δίκλινο ήταν 110 ευρώ.
Η κυρία επισήμανε ότι είχε επικοινωνήσει ξανά τηλεφωνικά και είχε αποστείλει email, ωστόσο λάμβανε αντικρουόμενες πληροφορίες σχετικά με την τιμή. Επιπλέον, δεν είχε λάβει απάντηση στο email της και ζητούσε να μάθει τι ίσχυε τελικά σχετικά με τις τιμές.
Μια υπάλληλος ενημέρωσε ότι το email είχε παραληφθεί και ότι θα ενημέρωνε τον υπεύθυνο για να επικοινωνήσει μαζί της και να συνεννοηθούν, αλλά δύο ημέρες αργότερα, η ενδιαφερόμενη επικοινώνησε ξανά τηλεφωνικά και μίλησε με τον υπεύθυνο, ο οποίος την ενημέρωσε ότι το δίκλινο θα κοστίζει 120 ευρώ.
Οι καταγγέλλοντες υποστήριξαν ότι η επικοινωνία είχε γίνει με έντονο ύφος και μάλιστα, όταν η κυρία ρώτησε γιατί τρεις διαφορετικοί άνθρωποι της έδωσαν τρεις διαφορετικές τιμές και γιατί δεν απαντούσαν στο email που εκείνη είχε αποστείλει, της απάντησαν “αν σας αρέσει”.
Το ίδιο βράδυ, αποφάσισε να γράψει μια αρνητική κριτική στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας το πραγματικό της όνομα, για την εξυπηρέτηση που έλαβε από το ξενοδοχείο, όχι για το κόστος του δωματίου, αλλά για το γεγονός ότι δεν εξυπηρετήθηκε αποτελεσματικά, δεν έλαβε απάντηση στα email της και αντιμετώπισε συνεχείς αλλαγές στις τιμές.
Αμέσως μετά τη δημοσίευση του σχολίου, το ξενοδοχείο απάντησε, με τον υπεύθυνο να στέλνει SMS και email στην κυρία, ζητώντας την απόσυρση του αρνητικού σχολίου, διαφορετικά θα προχωρήσουν σε αγωγή.
Η κυρία δεν το έκανε και λίγο αργότερα, με την παρέα της να μετακινείται σε ένα άλλο ξενοδοχείο στο Πήλιο, έλαβαν μια αγωγή από το ξενοδοχείο, το οποίο ζητούσε αποζημίωση ύψους 14.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς η κυρία δεν έμεινε στο ξενοδοχείο και δεν είχε προσωπική επαφή με τις παροχές του.
Όπως ήταν φυσικό, το ζευγάρι απευθύνθηκε και στον ΕΟΤ (Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού) για την υπόθεση και θα πρέπει να απαντήσουν στην αγωγή τον Ιούλιο, να καταβάλλουν ένα παράβολο ύψους 300 ευρώ, να προσλάβουν έναν δικηγόρο και να παρευρεθούν στη δίκη στον Βόλο, ενώ πρέπει να καλύψουν και τα έξοδα.
Στην αγωγή του, το ξενοδοχείο επισημαίνει ότι η μη απάντηση στο email οφειλόταν σε φόρτο εργασίας, ενώ υποστηρίζει ότι ένας υπάλληλος ενημέρωσε το ζευγάρι ότι ο υπεύθυνος θα επικοινωνήσει μαζί τους.
Η τρίτη τηλεφωνική επαφή έγινε από τον υπεύθυνο, ο οποίος επικοινώνησε με την κυρία που είχε αφήσει τα στοιχεία της και την ενημέρωσε για την τιμή.
Στους ισχυρισμούς της κυρίας ότι η τιμή δεν ήταν η ίδια με αυτή που της δόθηκε αρχικά, το ξενοδοχείο υποστηρίζει στην αγωγή ότι ο ισχυρισμός της κυρίας είναι ψευδής, ενώ ως προς την κακή κριτική που έγινε, το ξενοδοχείο προσπάθησε αρχικά να επιλύσει το θέμα και ζήτησε από την κυρία να αφαιρέσει το σχόλιό της, αλλά αφού αυτό δεν έγινε, προχώρησε στην αγωγή, καθώς το αρνητικό σχόλιο έχει αρνητικές και επιζήμιες επιπτώσεις για την επιχείρηση.