Ένα λογότυπο για το μετρό Θεσσαλονίκης που κόστισε 30.000 ευρώ. Όταν υπάρχουν υψηλά χρηματικά ποσά δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαφάνεια στην ανάθεση των έργων μέσα από ανοικτούς διαγωνισμούς;
Το λογότυπο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο αμαξοστάσιο του Μετρό. Οι υπεύθυνοι εξήγησαν τους λόγους πίσω από την επιλογή του συγκεκριμένου σχεδίου.
Όπως διαβάσαμε στο parallaximag.gr: «Πριν από μήνες άρχισε ο σχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας του μέτρο Θεσσαλονίκης (λογοτύπου) που συνδυάσει παράδοση με μοντέρνα αισθητική λειτουργικότητα και το τελικό αποτέλεσμα αρμονική ισορροπία έμπνευσης και σύγχρονης αισθητικής», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας. «Είναι μια ταυτότητα που θα προσδώσει σε ένα σύγχρονο έργο την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε. «Ένα πεζό “μ” μέσα σε έναν κύκλο που θυμίζει τα τούνελ του μετρό».
Το πάνω, λοιπόν, αυτό που βλέπουμε είναι το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το λογότυπο για το οποίο δόθηκαν 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση ενώ ακυρώθηκαν οι προηγούμενοι ανοικτοί διαγωνισμοί για να πάρουν μέρος τα πιο έμπειρα γραφιστικά γραφεία της Ελλάδας (σίγουρα το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο από αυτό). Όσο για την αισθητική του λογοτύπου και αν ανταποκρίνεται σε μετρό μιας συγχρόνης χώρας; Τα σχόλια δικά σας.
Το κάτω, όποιος ξέρει, ξέρει. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Ανθή Σαλαγκούδη: Πλήρωσε «χρυσάφι» τον καπουτσίνο στο Παρίσι – Η αντίδρασή της
«Bόμβα» παντοτινών χημικών στο αντικολλητικό χαρτί – Οι κίνδυνοι και η παγίδα με το Airfryer
Νέα εποχή για τα σούπερ μάρκετ: Σαρωτικές αλλαγές σε καταστήματα και πωλήσεις όπως στο εξωτερικό