Έτσι αδειάζει το πορτοφόλι και γεμίζει το καρότσι: Το «κόλπο» των σούπερ μάρκετ για να ψωνίζεις περισσότερο

έτσι-αδειάζει-το-πορτοφόλι-και-γεμίζε-159584

Είτε παγκόσμιο φαινόμενο και πρόβλημα, είτε εγχώριο ένα είναι σίγουρο. Η αύξηση στα βασικά προϊόντα στα ράφια των supermarket είναι γεγονός και δεν βλέπουμε και φως στο τούνελ καθώς καθημερινά παρατηρούνται και νέες αυξήσεις. Πέρα όμως των όποιων αυξήσεων στο τραπέζι μπαίνουν και τα κόλπα των super market ώστε να καταναλώσουμε περισσότερο, κάτι το οποίο φυσικά έχει αποτέλεσμα και στις τσέπες μας.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ

Μεγάλη πίεση δέχονται και τα σούπερ μάρκετ, που βλέπουν μικρές μειώσεις προς το παρόν, στην κατάλωση από τον κόσμο. Φυσικά, τίποτα δε λειτουργεί από τύχη μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ και όλα είναι μελετημένα για να αγοράσεις περισσότερα.

Η σχέση αγοραστή και αγοράς είναι αμφίδρομη και όποιος προσαρμόζεται πιο εύκολα και γρήγορα είναι ο τελικός νικητής.

Όλος ο σχεδιασμός  είναι αποτέλεσμα μάρκετινγκ

Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ έχουν σαν όπλο την ανάπτυξη επιστημών, όπου δίνει δεδομένα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και πώς αυτή μπορεί να καθοδηγηθεί.

Ο όρος «νευρομάρκετινγκ», είναι καινούργιος στον τομέα των αγορών. Πρόκειται για έναν τομέα του μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιεί την νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών.

Εκεί επενδύουν, προκειμένου να έχουν το μέγιστο δυνατό κέρδος από κάθε καταναλωτή που περνάει την πόρτα τους.

Η στοχευμένη τοποθέτηση των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ

Για παράδειγμα, τα είδη βασικής ανάγκης βρίσκονται στο πίσω μέρος. Ο λόγος απλός. Γιατί θα τα αγοράσεις σίγουρα. δε χρειάζεται να τα δεις.

Γάλα, ψωμί, χαρτί τουαλέτας, καθαριστικά, σαμπουάν, είναι πάντα σε μέρος που δεν πέφτει το μάτι σου πάνω τους.

Αντιθέτως, σνακ, τυριά, ακριβά αλλαντικά, κρέμες μαλλιών και οτιδήποτε μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτό μπαίνει στον δρόμο σου για τα βασικά αγαθά.

Όταν μπεις στο σούπερ μάρκετ τα πρώτα λεπτά είσαι ευάλωτος σε σπατάλες. Και εκεί ποντάρει το σούπερ μάρκετ, να έχεις γεμίσει το καρότσι πριν φτάσεις στα βασικά αγαθά.

Έχεις παρατηρήσει ότι ο τομέας της μαναβικής είναι πάντα στην αρχή και σε κεντρικό σημείο;

Οι αναλυτές ξέρουν, ότι λόγω των χαμηλών τιμών συνήθως των λαχανικών, ο εγκέφαλός μας καταναλώνει χωρίς να έχει αίσθηση ότι στο τέλος θα αυξηθεί ο λογαριασμός.

Επίσης, οι διάδρομοι που φιλοξενούν αγαθά που θα μπορούσες να μην πάρεις είναι πάντα μεγάλοι, για να έχουν περισσότερο κόσμο και να ντραπείς να αφήσεις πίσω κάτι που μετάνιωσες τελικά.

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ