Δεν χωρά ανθρώπινος νους τη βία που χρησιμοποίησαν μαθητές σχολείου στην Άρτα απέναντι σε συμμαθητή τους, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μείνει παράλυτος.
Το παιδί, μετά τον άγριο ξυλοδαρμό του και το χτύπημα στον αυχένα του υπέστη ισχαιμικό επεισόδιο και έμεινε παράλυτος. Ο 15χρονος ανέφερε στους καθηγητές του ότι δεν αισθάνεται καλά, αλλά οι καθηγητές δεν έδωσαν σημασία σύμφωνα με το Mega.
Ο 15χρονος μαθητής είχε αρχικά τις αισθήσεις του, όμως λίγο αργότερα κατέρρευσε και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας. Μία ημέρα αργότερα ο νεαρός μαθητής πήρε εξιτήριο με αυστηρές εντολές από τους γιατρούς, οι οποίοι τόνισαν πως εάν εμφανίσει συμπτώματα ζάλης να επιστρέψει στο νοσοκομείο. Κι ενώ το Σάββατο ο μαθητής έδειχνε πως είχε συνέλθει από το χτύπημα, την επόμενη ημέρα ξύπνησε με φριχτούς πόνους και με την αριστερή πλευρά του σώματός του να έχει παραλύσει.
H διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Άρτας έδωσε εντολή για την διενέργεια ΕΔΕ, ώστε να διαπιστωθεί εάν το σχολείο φέρει ή όχι ευθύνη.
Η έκθεση που προέκυψε ήταν πολυσέλιδη, με πολλές λεπτομέρειες και το πόρισμα ήταν καταπέλτης. Σύμφωνα με αυτό επιρρίπτονται ευθύνες στο σχολείο και μάλιστα λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης η διευθύντρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρέπεμψε την υπόθεση στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περιφέρειας Ηπείρου.
Στο Πειθαρχικό παραπέμπονται ο διευθυντής του σχολείου, η υποδιευθύντρια και μία καθηγήτρια που την ώρα του περιστατικού είχε την ευθύνη του τμήματος.
«Απομένει η πλήρης αποκατάσταση»
Ο πατέρας του μαθητή που υπέστη τον ξυλοδαρμό μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA». «Περπατάμε δίπλα δίπλα, με τη βοήθεια των γιατρών, του θεού, πολλών και απλών ανθρώπων» είπε ο πατέρας του παιδιού, παπά-Λάμπρος.
Ευχαρίστησε τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρο Κόπτση, τον κ. Τσουμάκα, που είναι καθηγητής της Παιδιατρικής κλινικής, το νοσηλευτικό προσωπικό και τον κόσμο. «Είμαστε όρθιοι. Ο Βαγγέλης είναι πάρα πολύ καλά, απομένει πλήρης αποκατάσταση» είπε.
Είναι πράγματικά θλιβερό να αντικρίζει τόσο ωμή βία από μικρά παιδιά προς τον συμμαθητή τους. Ντροπή.