Ίσως ένα από τα πιο γνωστά κλεισίματα εργοστασίων στον χώρο της ελληνικής βιομηχανίας που ασχολείται με την παραγωγή τροφίμων δεν είναι άλλο από εκείνο της Κατσέλης, εταιρίας που έφερε το τυποποιημένο ψωμί στα ράφια των ελληνικών σουπερμάρκετ. Θυμίζουμε πως στα χρόνια των μνημονίων και της κρίσης, το 2013, η εταιρία Κατσέλης έκλεισε το εργοστάσιο της. Τρία χρόνια μετά όμως, με πρωτοβουλία της εταιρίας Καραμολέγκος, που απέκτησε τα σήματα της βιομηχανίας, τα προϊόντα της Κατσέλης θα τίθονταν και πάλι σε κυκλοφορία.
Πλέον σήμερα μπορούμε να μιλάμε για ολική επαναφορά καθώς σύντομα αναμένεται να ανοίξει και το εργοστάσιο της Κατσέλης από έναν άλλο παίκτη στην ευρύτερη αγορά της αρτοβιομηχανίας. Η εταιρεία Τσατσαρωνάκης από την Κίσσαμο Χανίων, που κατέχει την κορυφή στην αγορά του παξιμαδιού, μετά από πολλές περιπέτειες θα ανοίξει ξανά τις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Κατσέλης στην θέση Λουτρό στις Αχαρνές το προσεχές φθινόπωρο.
Το τι θα παράγει το νέο εργοστάσιο είναι μέχρι στιγμής επτασφράγιστο μυστικό όμως όπως ξεκαθάρισε η κα. Τσατσαρωνάκη η εταιρεία δεν θα παράγει ευθέως ανταγωνιστικά προϊόντα απέναντι στους παίκτες που είναι καθιερωμένοι στην αγορά. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι “τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, με βάση την ποιότητα του “Μάννα”. Όπως είπε, δεν αποκλείεται να δούμε προϊόντα όπως η φρυγανιά ή το ψωμί του τοστ, αλλά “πολύ διαφορετικά από αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά”.
Ένα από τα προϊόντα που θα παράγονται στο εργοστάσιο της Κατσέλης είναι, το “Δαγκωτό” ένα σνακ με βάση το παξιμάδι που παρουσίασε μόλις πέρυσι η εταιρεία και ήδη έχει αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία. Στόχος της διοίκησης είναι ο εμπλουτισμός του και με νέες γεύσεις και η επέκταση του στις διεθνείς αγορές.
Το Μάννα Τσατσαρωνάκης κατέχει σήμερα με διαφορά από τον δεύτερο παίκτη ηγετική θέση στην αγορά του παξιμαδιού. Κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής αποστολής που πραγματοποιήθηκε αυτές τις ημέρες στην έδρα της εταιρείας στην Κίσσαμο, ο διευθυντής Πωλήσεων, Θανάσης Τσακαρδάνος, παρουσιάζοντας τα επίσημα στοιχεία της αγοράς για το 2023, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα επώνυμα προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%.
Περισσότερες ειδήσεις σήμερα
The Chase: Αυτό που έγινε σήμερα δεν έχει ξαναγίνει ποτέ – «Παγωτό» ο Αδέκαστος Επιθεωρητής
Γιώργος Μαζωνάκης: Το χλιδάτο αυτοκίνητό του κοστίζει, λίγο πολύ, όσο ένα σπίτι