Η ακρίβεια πλήττει τα περισσότερα ελληνικά νοικορυριά. Ενδεικτικό είναι το ρεπορτάζ που έκανε το κανάλι Action24 για την ακρίβεια.
Το κανάλι Action 24 πραγματοποίησε μια σύγκριση που καταδεικνύει τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών σε διάστημα μόλις δύο ετών.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος, Απόστολο Ραυτόπουλο, η έρευνα έδειξε πόσα προϊόντα μπορούσε να αγοράσει ένας καταναλωτής με 25 ευρώ το 2022 σε σύγκριση με το 2024. Τα προϊόντα και οι ποσότητες ήταν τα ίδια και προέρχονταν από το ίδιο σούπερ μάρκετ:
Ακρίβεια: Το crash test των 25 ευρώ
Το 2022, με 25 ευρώ αγόραζε: γάλα, χυμό ντομάτας, μακαρόνια, φρυγανιές, κατεψυγμένο σπανάκι, κατεψυγμένη τυρόπιτα, δημητριακά και κρέας.
Το 2024, με τα ίδια χρήματα αγοράζει μόνο: κατεψυγμένο σπανάκι, κατεψυγμένη τυρόπιτα, δημητριακά και κρέας.
Ο κ. Ραυτόπουλος τόνισε ότι οι καταναλωτές πλέον μετρούν κάθε cent, καθώς τα χρήματα δεν επαρκούν για να καλύψουν τον μήνα, ενώ υπογράμμισε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι επιχειρήσεις παραπλανούν τους καταναλωτές με ανόμοιες συγκρίσεις προϊόντων.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Το σύμπαν σας «χαμογελάει»: Τα 3 ζώδια που ξεπερνούν ένα εμπόδιο σήμερα
Πράξη αλληλεγγύης: Η Άννα Βίσση παραχώρησε τη σκηνή της για τη συναυλία των Τεμπών
«Λύγισαν» Σκορδά – Θέλξη: «Ζήσαμε τραγικές καταστάσεις, δεν τον αποχαιρετήσαμε»