Περισσότερο επιφυλακτικός και μουδιασμένος έδειχνε ο κόσμος στα σούπερ μάρκετ, κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής του μέτρου «το Καλάθι του νοικοκυριού».
Οι περισσότεροι ωστόσο περισσότερο μπερδεμένοι έβγαιναν καθώς δεν μπορούσαν να εντοπίσουν αξιοσημείωτες εκπτώσεις. Ιδιαίτερα καθώς η πλειοψηφία των προϊόντων που επέλεξαν οι 12 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το ένα e-shop να εντάξουν στο «καλάθι» τους ήταν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία ανέκαθεν είχαν και την πιο ανταγωνιστική τιμή. Μάλιστα σε κάποιες αλυσίδες τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούσαν και τη μεγάλη πλειονότητα του «καλαθιού».
Σε κάποια καταστήματα μάλιστα που δεν είχε προλάβει να στηθεί η ειδική σήμανση παντού η σύγχυση ήταν ακόμη μεγαλύτερη με δεδομένο πως παράλληλα με τα προϊόντα του καλαθιού έτρεχαν και προωθητικές ενέργειες άλλων προϊόντων, κυρίως επώνυμων.
Η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης μετά τη χθεσινή περιοδεία αλλά και τη μουδιασμένη ανταπόκριση εκ μέρους του καταναλωτικού κοινού ζήτησε απ’ τις αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ να αναγράφονται τόσο στις λίστες όσο και στις ταμπέλες στα ράφια και η αρχική τιμή των προϊόντων που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» προκειμένου να γίνει πιο σαφής στον κόσμο η ωφέλεια του μέτρου.
Την ίδια ώρα ο υπ. Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης έχει καλέσει τους βιομηχάνους των τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε σύσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα προκειμένου να τους ζητήσει να κάνουν περισσότερα για τη συγκράτηση των τιμών. Κι αυτό σε μία προσπάθεια να ανοίξει ακόμα περισσότερο η βεντάλια των επώνυμων προϊόντων που θα συμμετέχουν κάθε εβδομάδα στο «καλάθι του νοικοκυριού».