Η Lidl Hellas ετοιμάζεται για μια μεγάλη αλλαγή: Στόχος της αλυσίδας είναι μέχρι το τέλος του 2026 να έχει αντικαταστήσει τα παραδοσιακά ταμεία με ταμεία self-checkout σε όλα τα καταστήματά της, περίπου 230.
Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες θα σκανάρουν και θα πληρώνουν μόνοι τους τα ψώνια τους, με την υποστήριξη υπαλλήλων σε περίπτωση που χρειαστούν βοήθεια.
Η υιοθέτηση των ταμείων self-checkout φέρνει μαζί της και άλλες αλλαγές:
– Πληρωμές
Τα ταμεία self-checkout θα δέχονται μόνο ηλεκτρονικές πληρωμές. Σε κάθε κατάστημα θα υπάρχει και ένα «υβριδικό» ταμείο όπου οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν με μετρητά, αλλά η πληρωμή με κάρτα θα είναι η προτιμώμενη επιλογή.
– Αποδείξεις
Για τους πελάτες με κάρτα Lidl Plus, οι αποδείξεις θα είναι διαθέσιμες μόνο ηλεκτρονικά στην εφαρμογή Lidl, μειώνοντας την κατανάλωση χαρτιού.
– Φυλλάδια
Ο αριθμός των τυπωμένων φυλλαδίων θα μειωθεί σημαντικά, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να ενημερώνονται για τις προσφορές ηλεκτρονικά.
Η Lidl Hellas ξεκίνησε πιλοτικά τα ταμεία self-checkout σε ένα κατάστημα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και έως το τέλος του καλοκαιριού θα λειτουργήσει και το πρώτο στην Αθήνα.
Lidl: Πλεονεκτήματα των νέων ταμείων
– Ταχύτερη εξυπηρέτηση
Οι πελάτες μπορούν να σκανάρουν και να πληρώνουν τα ψώνια τους πιο γρήγορα, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής στις ουρές.
– Αποτελεσματικότητα
Η Lidl μπορεί να αξιοποιήσει το προσωπικό των ταμείων σε άλλα πόστα, όπως η υποστήριξη πελατών ή η φροντίδα του καταστήματος.
– Βιωσιμότητα
Η μείωση της χρήσης χαρτιού για αποδείξεις και φυλλάδια συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Προκλήσεις
– Εξοικείωση
Ορισμένοι πελάτες, ιδιαίτερα οι μεγαλύτερης ηλικίας, ίσως δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο νέο σύστημα.
Παρά τις προκλήσεις, η Lidl Hellas πιστεύει ότι τα οφέλη από την υιοθέτηση των ταμείων self-checkout υπερτερούν.
Περισσότερες ειδήσεις σήμερα
Πρωταθλητής στο ραχάτι: Υπάλληλος του Δήμου Μετεώρων έπιασε δουλειά μετά από «διάλειμμα» 13 χρόνων
Δέσποινα Βανδή: «Όταν σκέφτομαι τη λέξη έρωτας, μου έρχεται στο μυαλό ο Βασίλης Μπισμπίκης»