Αναρτήθηκαν σήμερα οι νέες λίστες των σούπερ μάρκετ για το «καλάθι του νοικοκυριού». Συνολικά 16 επιχειρήσεις δημιούργησαν αυτή την εβδομάδα «καλάθια» και συγκεκριμένα 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Πίτσιας, Χαλκιαδάκης), το οnline Efresh.gr και oι πλατφόρμες efood και Wolt.
Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση. Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια. Το σημαντικότερο ΟΛΕΣ οι αλυσίδες έχουν μείωση» γράφει σε tweet του ο υπουργός Ανάπτυξης.
Την ίδια στιγμή αναμένονται το επόμενο διάστημα και οι δύο νέες κινήσεις τις οποίες έχει προαναγγείλει το αρμόδιο υπουργείο που αφορούν στο «καλάθι του νοικοκυριού».
Η πρώτη είναι το «καλάθι» με τα προϊόντα που απευθύνονται σε καταναλωτές με ειδικές διατροφικές ανάγκες. Θα περιλαμβάνει περίπου 15 προϊόντα τα οποία καταναλώνουν άνθρωποι που έχουν προβλήματα υγείας όπως για παράδειγμα οι διαβητικοί (και όχι μόνο), οι οποίοι αναγκαστικά αγοράζουν συγκεκριμένα είδη διατροφής.